شنبه، دی ۱۰، ۱۳۹۰

سال نو مبارک

کمتر از پنج دقیقه به شروع سال جدید مانده. سال ۲۰۱۱ سال قشنگی‌ بود. با اینکه به همه اهدافی که برای این سال داشتم، نرسیدم ولی‌ خوب بعضیهایشان عملی‌ شدند :) چند تا مسافرت رفتم: سیاتل، واشنگتن دی سی‌، پورتلند (ایالت ارگان)، و چند شهر ایالت تگزاس. یه مقاله‌ام قبول شد و ۲ تا رّد شد! چند تا دوست جدید پیدا کردم، البته متأسفانه یا شاید خوشبختانه ساکن شیکاگو نیستند! خوشبختانه از این نظر که بهانه میشوند که به شهرهای دیگر سفر کرد. پرپوزال دکترا را شروع کردم و الان ۶۴ صفحه شده :) البته قرار بود که دفاع پروپزالم تا دسامبر تموم بشه که نشد. حالا امیدوارم که تا ۲ ماه دیگه تموم بشه.

امیدوارم امسال سالی‌ با جنگ کمتر و آرامش بیشتر برای همه باشه. برای من، امسال سال دفاع از پرپوزال، چاپ ۳ تا مقاله، چند تا مسافرت، یه کارآموزی خوب رفتن توی تابستان، ورزش بیشتر، نوشتن توی این وبلاگ، گیتار یاد گرفتن و دوچرخه سوار‌ی کردنه (در فصل گرم سال البته). امسال می‌خواستم هر هفته یه پست اینجا بنویسم ولی‌ خوب کلا در طول سال ۶ تا پست بیشتر ننوشتم! یعنی‌ خیلی‌ موضوع‌ها و اتفاقها هست که دوست دارم در موردشون بنویسم. ولی‌ خوب عملا آنقدر نمینویسم تا یادم میره اصلا چی‌ می‌خواستم بگم!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر